18 września 2017

Pielęgnacja twarzy: tonik-mgiełka z Tołpy

Tonik-mgiełka z Tołpy

Hejka!

Co sądzę o toniku-mgiełce z Tołpy? 
Zapraszam. 

Tonizowanie skóry to czynność często przez nas pomijana. Przecież po co mi jeszcze tonik, skoro i tak używam już wielu kosmetyków? Nie dajmy się zniechęcić. Używanie toniku stanowi  jeden z 10 kroków koreańskiego rytuału piękna (Koreanki wiedzą co dobre 😀). Jest ważne, bo przygotowuje cerę na wchłonięcie substancji nawilżających, pomaga usunąć pozostałości zanieczyszczeń oraz regeneruje barierę ochronną skóry.

 Tołpa Botanic, Białe kwiaty, orzeźwiający tonik-mgiełka 2w1

Tołpa botanic


Jak sprawdził się u mnie tonik-mgiełka z Tołpy?
 Genialnie! Śmiało mogę zaliczyć go do grona ulubieńców. 


Zalety:
  • piękny i delikatny zapach,
  • łatwość aplikacji,
  • odświeża skórę,
  • daje przyjemne uczucie nawilżenia,
  • łączy w sobie właściwości mgiełki i toniku,
  • nie podrażnia skóry,
  • wydajny,
  • brak PEG-ów w składzie.


Wady:  dla mnie brak.



Tołpa białe kwiaty tonik-mgiełka



Produkt można używać na dwa sposoby: spryskując nim twarz i szyję lub nasączając płatek kosmetyczny i przecierając nim skórę. Ja zdecydowanie wolę pierwszy sposób.

Tonik-mgiełkę należy zużyć w ciągu 3 miesięcy od otwarcia. 

Składowi możecie przyjrzeć się tutaj:

Tołpa botanic, skład toniku-mgiełki

***
Używałyście kiedyś toniku-mgiełki z Tołpy?

Co sądzicie o kosmetykach tej marki?

49 komentarzy:

  1. Nie używałam tego produktu, ale firmę bardzo lubię :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym był kobietą, to przekonałabyś mnie opisem do tego produktu :)
    Pozdrawiam!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tołpa się niestety u mnie nie sprawdza :c
    <3
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, szkoda. Ale wiadomo, co u jednych się sprawdza, u innych nie musi.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. Takie kosmetyki bez wad człowiek uwielbia ;)
    Obserwuę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jeszcze jak! :) Dziękuję, że zaobserwowałaś mój blog. :* Bardzo się z tego powodu cieszę. <3

      Usuń
  5. Miałam kiedyś ten tonik i miło go wspominam, aczkolwiek wolałabym, by jego termin do zużycia był nieco dłuższy, bo nie udało mi się go w ciągu 3 miesięcy zużyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im krótszy termin przydatności po otwarciu tym lepiej, bo znaczy to, że produkt zawiera mniej konserwantów przedłużających jego żywotność. Super, że masz pozytywne doświadczenia z tym tonikiem. :)

      Usuń
  6. I will love to try this tonic.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt, muszę się w końcu skusić na taką pielęgnację skóry bo przyznam, że nie używam :/ A tym produktem mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mi się udało. :) Spróbuj, zobaczysz czy taka forma Ci przypasuje. Mnie się podoba, bo aplikacja jest szybka. :)

      Usuń
  8. Lubię produkty marki tołpa :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio polubiłam produkty do twarzy w mgiełce, więc jak wykończę mój obecny tonik to może się skuszę na ten z Tołpy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że polubiłaś mgiełki. Są bardzo fajne, takie lekkie i szybko się je aplikuje. :)

      Usuń
  10. Ciekawy produkt ;)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/zakiet-w-cekiny.html

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie produkty, ale tego jeszcze nie miałam :D
    Mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. słyszałam dużo dobrego o tej marce, ale jeszcze nie używałam jej produktów ;) być może sięgnę po ten tonik, wydaje się spełniać moje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Twoje pierwsze wrażenie odnośnie tego toniku jest pozytywne. :) Oby takie pozostało, gdy zdecydujesz się po niego sięgnąć. :)

      Usuń
  13. Z Tołpy stosowałam na razie tylko żel pod prysznic, ale był dla mnie niewypałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie stosowałam żelu pod prysznic z tej firmy. Jak widać nie wszystkie produkty od nich dobrze się sprawdzają.

      Usuń
  14. Lubię tego typu produkty w atomizerach :) Tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś nie lubiłam toników w sprayu, ale się przekonałam do tego sposobu aplikowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, produkty w sprayu bardzo łatwo i szybko się aplikuje. :)

      Usuń
  16. Słyszałam kilka pochlebnych opinii - czas więc spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Udanego próbowania, oby sprawdził się również u Ciebie. :)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. W takim razie nie pozostaje nic innego jak poczytać jeszcze coś na jej temat i wypróbować. :)

      Usuń
  18. Jestem ciekawa tego produktu! Od jakiegoś czasu stosuję toniki i rzeczywiście zauważyłam poprawę mojej cery. Napewno go wypróbuję :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jak widać na Twoim przykładzie warto używać toników. :) Super, że zainteresował Cię mój ulubieniec. :)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, jeśli będziesz miała możliwość. :D

      Usuń
  20. Miałam kilka ich produktów ogólnie kosmetyki mają całkiem poprawne choć nigdy mnie nic nie urzekło, nie wiem jak w przypadku toniku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oprócz toniku-mgiełki miałam krem do cery naczynkowej, ale mnie nie zachwycił.

      Usuń
  21. Tego toniku nie miałam, ale jakiś czas temu używałam płyn micelarny tołpy i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, super, ja płynu micelarnego z tej firmy nie miałam. Dzięki za opinię. :)

      Usuń