3 listopada 2017

Podsumowanie miesiąca: październik

Podsumowanie października

Hejka!

 Zapraszam Was na podsumowanie października.



 Powrót na studia

Powrót na studia


W październiku nadszedł ten moment, gdy trzeba było powrócić do akademickiej rzeczywistości. W związku z tym zeszły miesiąc upłynął mi głównie na czytaniu literatury i robieniu notatek.



 Latino Solo

Taniec
Zdjęcie poglądowe.

Nie samą nauką żyje człowiek, coś dla ciała też by się przydało. Taniec towarzyski to super sprawa, jednak potrzeba do niego partnera, na szczęście z pomocą przyszły zajęcia Latino Solo, na których poznajemy kroki tańców latynoamerykańskich- ostatnio były to samba i rumba. Już nie mogę się doczekać kolejnych!


 Wroclavia

Wnętrze Wroclavii


18 października miało miejsce otwarcie wyczekiwanego przeze mnie centrum handlowego we Wrocławiu. Gdy pierwszy raz tam weszłam nie wiedziałam na co mam patrzeć!  Wroclavia jest ogromna, także na zakupy trzeba zarezerwować trochę czasu. W dniu otwarcia przygotowano wiele atrakcji, m. in. można było spotkać znaną youtuberkę o ksywie Radzka.


Radzka we Wroclavii



Na samej górze znajduje się znajduje się taras, z którego można podziwiać Wrocław.


Taras-


 Tak jak w środku również i tam gra relaksująca muzyka. Można sobie i popatrzeć na zieleń.


Wroclavia


Na najwyższym piętrze umieszczone są... wygodne szezlongi, na których można odpocząć.


Szezlong

 

Nastała jasność

Pepco


Jak już wiecie jestem miłośniczką tego typu oświetlenia i mam już białe kule (pokazywałam je tutaj). Mniejsze dorwałam w Pepco za... 9,99zł (16 kul, brak dołączonych baterii, natomiast te z Biedronki miały baterie w zestawie). Wyglądają cudownie.


Mini Cotton Balls

 Jeśli chodzi o wersję kolorystyczną, to postawiłam na biały, odcienie niebieskiego oraz szary (w tym wpisie możecie zobaczyć jak kolory prezentują się przy dziennym oświetleniu).


 Lekarze na start

serial, TV Puls

Wielką serialomaniaczką nie jestem, ale ten serial mi się spodobał i trochę się nawet w niego wciągnęłam. Opowiada on o losach absolwentów medycyny będących na stażu w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym. Jest emitowany na TV Puls.



Blog

Window of Fashion by Moni
   


Od zeszłego podsumowania miesiąca aż 16 osób zechciało dołączyć do grona obserwatorów. Najchętniej komentowany okazał się wpis z wieczorną sesją zdjęciową, a także miejska dżungla i ten dotyczący Halloween. Dziękuję Wam z całego serca za takie zaangażowanie oraz życzenia spod poprzedniego posta. 
❤❤❤


***

Jak Wam minął październik?

53 komentarze:

  1. Te kule mnie kuszą cały czas, ale nie miałabym gdzie ich włożyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię Ci się, Cotton Ballsy mają moc przyciągania. :D

      Usuń
  2. Mi bardzo szybko w sumie bez zmian byłam na jednym spotkaniu blogerek :) o tej galerii słyszałam ale o youtuberce Radzka pierwszy raz nawet nie wiem jaki kanał prowadzi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam u Ciebie posty o tym spotkaniu. Musiało być super. :) Może Radzka aż tak bardzo znana nie jest, ale będzie o niej głośno. Prowadzi kanał: "raaadzka". Skupia się na modzie. Stworzyła własny kalendarz, który niedługo będzie można dostać w Empiku. Mieszka i pracuje właśnie we Wrocławiu. :)

      Usuń
  3. Uwielbiam kule, u nas cco chwile nowy zestaw, bo młoda lubi je rozbrajać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że też lubisz te kule. :) He, he, przynajmniej kolory kul Ci się nie zdążą znudzić. :p

      Usuń
  4. Chętnie bym potańczyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! W domowym zaciszu też można sobie fajnie potańcować. :D

      Usuń
  5. W ostatnim czasie jakoś niechętnie odwiedzam galerie handlowe i wolę zakupy przez internet ;) Strasznie mnie męczą zakupy wśród tłumów ludzi i zewsząd atakującej muzyki, która przeważnie nie jest w moim guście :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy przez Internet mają tę przewagę, że nie trzeba wychodzić z domu i można wszystko na spokojnie obejrzeć, ale ja bardziej wolę tradycyjnie pójść do sklepu, dotknąć daną rzecz i przymierzyć. :) Co do muzyki, to racja, czasem stanowczo przesadzają, zwłaszcza z głośnością.

      Usuń
  6. Chętnie pojawiłabym się w tym nowym centrum handlowym i potańczyła również :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie zdecydowanie październik to studia, praca i zastanawianie się, czy odpuścić kilka godzin zajęć, żeby iść do pracy, czy może odwrotnie. Tragedia. Nie polecam dokonywać takich wyborów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Noo, zdecydowanie twoje cotton ballsy prezentują się cudownie! Jak było we Wrocławiu? Chodzi mi o ilość ludzi, bo również chciałam iść na otwarcie tej galerii, ale bałam się, że ludzie mnie tam zmiażdżą, haha :D
    Napis ''październik'' na pierwszym zdjęciu fajnie się prezentuje, vo na oparciu ławki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Na otwarciu było naprawdę mnóstwo ludzi! Teraz jest już trochę lepiej, można swobodnie spacerować i nie wpaść na nikogo. :D Także możesz się śmiało wybrać do galerii bez obaw, że Cię stratują. :D Cieszę się, że mój zamysł z napisem Ci się spodobał. :)

      Usuń
  9. Kule są pięknie. ! Sama na nie poluje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kule są piękne - uwielbiam :)
    Serialu nie znam ale nawet bym nie miała czasu pooglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Ja oglądam go 2 razy w tygodniu, bo zwykle jestem na uczelni, gdy go emitują.

      Usuń
  11. ach, studencie czasy! ;D włączył mi się sentyment :D

    OdpowiedzUsuń
  12. na otwarcie centrum handlowego bym się wybrła :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otwarcie już było, ale do galerii wciąż możesz się wybrać. :D

      Usuń
  13. Zaciekawiły mnie białe kule ;)
    Gratuluje obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe kule upolowałam na przecenie na wakacjach. :) Dziękuję. :*

      Usuń
  14. Co do tańca, to ja tak bym chciała tańczyć... chodzić na zajęcia taneczne - cokolwiek. W tych starych musicalach tańczą GENIALNIE, lecz np. w "Chicago" też można zobaczyć niesamowity taniec. Takie lampki bardzo mi się kojarzą ze świętami, może sobie podobne kupię :) Ale wiesz, co mogę Ci teraz polecić? Przepyszne zamrożone ptysie :)
    Ja seriali nie lubię, ale filmy jak najbardziej, o tym już wiesz :) Miałam możliwość obejrzenia dzisiaj "Pamiętnika".
    Bardzo Ci gratuluję wyświetleń, obserwatorów, komentarzy, ogólnie jesteś wspaniała, jedną z moich ulubionych blogerek ♥ Napiszę kiedyś posta o moich ulubienicach z blogosfery, Ty na stówę się tam znajdziesz! :D
    Pozdrawiam bardzo serdecznie, życzę miłego weekendu i wieczoru! Zapraszam do mnie! :)
    Emma ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taniec jest super i na żywo i w filmach. :) Kule fajnie wyglądają cały rok. :) Mmm, dzięki, że poleciłaś mi ptysie. :) "Pamiętnik" jest genialny, wspominałam o nim w którymś wpisie z serii Strefa kinomaniaczki. Początkowo nie byłam skora, żeby go obejrzeć, ale w końcu koleżanka mnie namówiła, za co jestem jej wdzięczna. :) Bardzo Ci dziękuję i cieszę się, że lubisz do mnie wpadać. :* Super, w takim razie czekam na post, by poznać inne Twoje ulubione blogerki. :) Również serdecznie Cię pozdrawiam i życzę miłego wieczoru i tygodnia! :)

      Usuń
  15. Mnie też czekał powrót na studia ;) A Wroclavia niby taka duża, ale i tak nie ma wszystkich moich ulubionych sklepów :D Chociaż jest zdecydowanie najbliżej mnie, więc pewnie często będę ją odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studenci jednoczmy się! :D O, a mi się udało i w końcu wszystkie moje ulubione sklepy są w jednym miejscu, a nie rozsiane po Arkadach, Renomie i Pasażu Grunwaldzkim. :)

      Usuń
  16. tych tanecznych zajęć z latino zazdroszczę Ci chyba najbardziej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajęcia są super, nie mogę się doczekać kolejnych. :) Trochę sobie poczekam, bo one są co 2 tygodnie.

      Usuń
  17. Te cotton ballsy, to niezła okazja :O Ja miałam kupić te z biedronki, ale odpuściłam :D Lekarzy na start widziałam i muszę przyznać, że też mi się spodobał ten serial :D Ale na bieżąco nie oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he, pretenduję do miana mistrza okazji. :D Ale widziałam, że mimo tego, iż nie kupiłaś tych z Biedronki też masz własne piękne kule. :) Ja też nie mam czasu oglądać na bieżąco, zwykle oglądam ten serial 2 razy w tygodniu. :D

      Usuń
  18. Witam,z tego co przeczytałam wynika, że październik obfitował u Ciebie w rozmaite zdarzenia.Nuda Cię nie dopadła,a więc miesiąc udany.Tak jak Ty odwiedziłam nową galerię,ale Radzkiej nie spotkałam.Galeria piękna i ogromna.Jeszcze raz gratuluję wspaniałego bloga i życzę dalszych sukcesów.Pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka! :) Miło mi, że tak często do mnie zaglądasz. :) Nuda i w listopadzie mi nie grodzi, bo mam literaturę do czytania i muszę ciągle robić notatki. :D Mam nadzieję, że znajdę czas na przyjemności. :) O, fajnie, że też byłaś we Wroclavii. :)Bardzo Ci dziękuję za życzenia i również cieplutko pozdrawiam. :*

      Usuń
  19. Latino Solo to super sprawa dla osób, które nie mają partnerów do tańca. Sama bym poszła na takie zajęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny widok we Wrocławiu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Drzewko fajnie prezentuje się przyobleczone w jesienną szatę. :)

      Usuń
  21. O kurcze ja te kuleczki w sumie mam w 2 miejscach w pokoju hahah :D

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/miekkosc-weluru.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. Jedne przymocowane do półki na biurku, a drugie nad oknem. :)

      Usuń
  22. Kuleczki najlepsze ♥ Muszę sama chyba takich dorwać, bo już na kilku blogach je widziałam i bardzo mi się podobają ;)

    Pozdrawiam i zapraszam

    http://najlepszy-blog-monki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :) Super, daj znać jaki kolor wybrałaś. :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  23. Zajęcia taneczne to jest to - idealne na jesień :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne są takie zajęcia taneczne :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/klasyczny-paszcz-i-botki-w-hafty.html

    OdpowiedzUsuń